Måndag. 4/5 -09

Ja det blev inget bloggande igår.
Barnen sov ju hos Miriam så vi åkte hem och lagade god middag och kollade på tv. Jättemysigt. Och igår så tog jag värsta sovmorgonen. Vaknade vid halv tio. Kors i taket. Åkte och hämtade barnen och åkte och köpte present till Idun. Sen var det kalasdax. Pappa skulle komma till Henrik för att fira Idun och Sofie som fyllt år. Det var jättetrevligt. Och faster Christina var där också. 

Det har blivit mycket godsaker den här veckan så det är inte konstigt att jag gått upp ett par hekto, Men jag trodde faktiskt att det skulle vara mer. Så jag är nöjd. 
Tycker det går ganska bra med GI Måste bara skippa allt emellan :)

Igår till kvällmat gjorde jag kesoplättar. Sofie älskade dom, Hannah och Johan var inte så förtjusta och jag tyckte de var jättegoda. Så det gör inget att de inte gillade dem. Då blir det mer till oss Haha.
Receptet hittar du här och glöm inte att mixa keson först så blir det släta fina plättar.

Veckans vikt då.  100,4 +0,3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0