Tisdag. 26/5 -09

Kunde inte skriva i morse innan jag gick till Lisa. Det var nån uppdatering på sidan så jag kom inte in.

Igår var jag på bio. Helt apropå ingenting så ringde Birgitta (Johans mamma) och frågade om jag ville gå med henne. Jag blev jätteglad. Tyvärr var filmen inget vidare. Burning plane tror jag den hette. Lite lätt seg sådär. Men det var kul att komma ut lite.

På lisa gjorde jag färdigt ett av mina projekt. Täljde två hjärtan i balsa trä och idag har jag blad silvrat dem och lackat dem. De ska hänga i köksfönstret. Har ju ingen kamera annars hade jag tagit kort på dem. Blev faktiskt väldigt stolt. Dom blev jättefina!

Nu ska jag lägga trötta barn. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0