Torsdag. 28/5 -09

Usch. Finns det något värre än att vakna med huvudvärk. Känns som en sådär start på dagen.

Det gick jättebra på mötet igår. Pratade mest om hur bra lisa är och hur mycket de här veckorna har gjort för mig. Och att jag börjar plugga och skulle jag mot förmodan inte komma in så börjar jag på lotsen. Det känns så skönt att ha planer för framtiden. Något att se fram emot och sträva efter. Det var längesen det kändes så.

Idag ska vi åka till mamma. Det ska bli jätteroligt. Ska hjälpa henne att måla lite. Men hon har redan gjort nästan allt redan. Duktig hon är!

Nu ska jag kolla lite andra bloggar.

Ha det gött i blåsten!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Stina hoppas allt är väl med dig. Du har gjort ett fantastiskt jobb. Hoppas att du snart kommer igång med din blogg igen. Den har inspirerat mig mycket

2009-08-19 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0