Måndag. 26/10 -09

Höstlov. Och ändå så är man uppe så här tidigt. Hade svårt att somna igår. Hade lite tandvärk. Vi la oss strax innan tolv men ändå somnade jag inte förens efter 2. Och så vaknade jag halv sju. Tittar in i barnens rum och ser att Sofie också är vaken. Så det var ju bara att pallra sig upp. 

Ja, vad har hänt sen sist då? Hannah har haft sin första tävling. Jag var jättenervös innan och målade upp en massa saker i huvudet om vad som kunde hända, att hon skulle bli ledsen eller göra fel som skulle göra henne leden och besviken på sig själv, ja en massa saker. Men det gick verkligen hur bra so helst. Hon var så duktig. Presterade otroligt bra och jag måste säga att jag blev positivt överaskad. Jag vet ju att hon är duktig det har jag ju sett men hon såg så proffsig ut. 

 
 Innan tävlingen. 

 
 Hannah 5:e framifrån.
 

 
Sen har vi ju varit på fest också. Miriam fyller 30 nu på onsdag så hon hade fest i lördagen. Vi lämnade barnen hos bror, svägerska och kusiner och gick hem och gjorde oss i ordning. När vi kom dit så var festen i full gång. Drack lite cider och dansade och sjöng. Det var riktigt trevligt. Sen spårade det naturligtvis ut en aning som det alltid gör (var på en krog så det var inte bara Miriams vänner där) så då tackade vi för oss och gick hem. Men det var roligt i början iaf =)


 
 Vi, innan Miriams 30-års fest.


Kommentarer
Postat av: Anja

Snyggingar!

2009-10-26 @ 07:43:22
URL: http://anya.lustgas.nu/wordpress/
Postat av: Mamma

Vilket tjusigt par

2009-10-26 @ 07:55:23
Postat av: Åsa (Valerina)

Åh jag tränade också gymnastik när jag var liten. Jag tävlade aldrig, men vi hade ju en del uppvisningar :)

2009-10-26 @ 15:01:42
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0