Tisdag. 6/10 -09

 Tja, då var det tisdag igen då. Dagarna bara trillar iväg.
Snart är det jul ju. Det var inte längesedan som det var sommar. Längtar redan till våren och kallar mörka vintern har inte ens börjat. Hösten är rätt okej tycker jag. Men inte vintern. Brrr..

Hårda ord sas i helgen. Och de känns fortfarande riktigt illa. Det gör riktigt ont.
Och inte ett ord till förklaring.

Inget mellan mig och Johan alltså. Vi har det bra som aldrig förr. Vi lyckas alltid bli starkare tillsammans i svåra stunder. Ekonomiska problem har gjort slut på starka förhållanden förut men vi har iaf lyckats att inte ta ut vår frustration på varandra. Tror det är mycket därför som vi kan fira 14 år tillsammans den 4 November.

Denna underbara soluppgång möttes jag av idag.







Kommentarer
Postat av: Åsa (Valerina)

Tråkigt med hårda ord :( Men bra att det inte var mellan dig och maken/sambon iallafall. Härligt att läsa att ni står starka tillsammans.

Kram.



p.s. Får jag länka till din blogg i min blogg förresten? Under rubriken "Bloggar jag läser mer eller mindre regelbundet"?

2009-10-06 @ 16:22:10
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0