Torsdag 1/10 -09

 I går fixade jag lite i barnens rum. Tanken har hela tiden varit att vi ska piffa upp deras rätt tråkiga blåa tapet med wallies. Men de jag vill ha är så jäkla dyr och jag har inte hittat några billigare som jag gillar. Men när vi var på rusta häromdagen så hittade jag en tapet. Så vi köpte den och så har jag klippt ut mönstret som i detta fall är fjärilar. Jag tycker att det blev riktigt bra. Det är inte klart än men här kan ni se lite iaf.
Anslagstavlan ska målas vit också.



 Och så vid dörren. Där den stora fjärilen sitter var det en stor reva i tapeten som nu är puts väck =)



Bra va =)

Nu ska vi äta middag. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh så fint det blev gumman, med risk för att bli tjatig men du är BÄST

2009-10-01 @ 17:43:59
Postat av: whatthefuckdotcom

Så, jag mailade dig den förra mallen, spara den om du vill byta tillbaka senare :)

2009-10-01 @ 18:57:57
URL: http://whatthefuckdotcom.tk
Postat av: Åsa (Valerina)

Jättefint :)

2009-10-02 @ 21:28:00
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0