Onsdag. 16/9 -09

 Tja, det gick väl som jag väntat på arbetsförmedlingen igår. Fattar inte varför jag var nervös för det var ju bara information och det visste jag ju. Men det är ju ett stort steg. Det händer saker. Var väl därför antar jag. Så nu ska jag tillbaka nästa vecka och då ska vi börja kartlägga och ha oss. Vet ju fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor. 

I måndags var vi i slottskogen med Jennie från lisa. Det var jätteskönt att komma ut. Hade nästan inte varit utanför dörren på flera dagar. Känner mig risig. Har ont i munnen och känner mig allmänt dassig helt enkelt. 
Jobbigt. 


Söta. 

 
Jobbiga backar i Slottsskogen.


Fin. Men läskig tyckte Jennie.


Älgar och Jennie och Johan.

Barnen var jätteduktiga hela turen. Men på slutet gick det lite väl fort för Sofie så hon vurpade med cykeln på en grusväg. Hon blev jätteledsen men det var inte så farligt. Ett skrubbsår på armbågen bara.


Kommentarer
Postat av: Anja

Fina bilder! Ni ser ut att haft en härlig promenad!

2009-09-16 @ 10:06:59
URL: http://anya.lustgas.nu/wordpress/
Postat av: Mamma

Det blir nog lite bättre när du kommer till mamma som då får rå om dej, lite puss o kram min tös

2009-09-16 @ 13:19:32
Postat av: camilla

Härliga bilder :)

Förlåt att jag inte varit inne här och kommenterat,men det har varit fullt upp.

Men nu ska jag försöka att komma in i bloggvärlden igen ;)

Ser att din vikt fortfarande ser kanon fin ut ju :)

Heja dig!

hoppas att förkyliningen är bättre.

Kram

2009-09-17 @ 10:04:23
URL: http://www.millisvikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0