Söndag. 27/9 -09

  Oj, nu var det så där länge sedan jag skrev igen. Mest för att det inte har hänt något direkt. Dagarna rullar på och de ser likadana allihop.

I fredags var barnen på skoldisco och som vanligt var de såå fina när de gick. Först ut var Sofie och sen var det till att hämta henne och lämna Hannah. Se ser så stora ut när de ska på sådana grejer. Och det är väl bara att inse att det ÄR stora nu. Har lite svårt att fatta det där bara.

Med vikten går det sådär. Ja, jag går inte upp av någon konstig anledning men jag går inte ner heller. Vi har så fruktansvärt lite pengar att jag det mest blir pasta och potatis och sånt och inte mycket grönsaker. Äter helt fel alltså. Jag vill så gärna ner till 95 för å har jag gått ner 30 kg men det känns som en omöjlighet nu.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gör inget att du står still med vikten, du är jätteduktig ändå, du har ju iaf inte gått upp igen.BRAVO puss min tös.

2009-09-27 @ 11:06:42
Postat av: Åsa (Valerina)

Håller med "Mamma",,,,,stillastående är ju bättre än plus. Du kämpar på bra, tycker jag :)

Och visst blir barnen stora när de går iväg på disco,,,,här var sonen på skoldico i fredags också.

2009-09-27 @ 20:46:33
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Bettan

Du är jätteduktig Stina! Tänk att du gått ner så himla mkt på helt egen hand, på ren viljestyrka! Tänk då vad mkt annat du är kapabel till... Är stolt över att va din vän. Kram!

2009-09-29 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0