Lördag. 10/4 -10

Ja, avgiftningen gick riktigt bra. I en dag. Haha. Sen skulle vi på kalas i går och då gick det mindre bra. Men idag kör jag igen. Och det var ingen onyttig mat igår ( om man bortser från tårtan då :) )
Annars går det som sagt bra. Och åter igen så har jag fått bekräftat att det är kolhydraterna som är boven till iaf min viktuppgång. Har fått igång vågen och det går åt rätt håll.

Idag ska Hannah ha träning i flera timmar. De ska träna på en schlagershow och tränaren, som också ska delta är ingen mindre än Tobias Karlsson från Lets Dance.



Han har vart gymnast i Kennedy (tror jag) så han brukar vara med på Våruppvisningen som de har varje år.
Det är guld värt att få träna med någon som har den erfarenheten och kunskapen som han kan erbjuda.

Det blir säker jätteroligt för henne.

Ha de gött i solen idag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul för Hannah, o du är duktig, så det kan väl inte bli bättre just nu, eller

2010-04-10 @ 09:05:47
Postat av: Erika

Kom igen Stina, kom igen! klapp klapp

2010-04-10 @ 12:14:58
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/
Postat av: emma

Tack snälla för din kommentar.. =) går kanonbra nu! hur går det för dig med vikt å jobb å allt? kram

2010-04-11 @ 14:09:35
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0