Torsdag. 15/4 -10

Ja vad ska man säga. Jag har blivit kass på att blogga. Vet inte vad det beror på.

Går på AURA-projektet och det känns rätt okej. Vi gör i stort sett samma saker som jag gjorde på min arbets psykologiska utredning så det bli mycket upprepning men det visste jag ju redan innan. Annars ger det mig inte särskilt mycket. Men det är ju nåt att gå på.

Blir väldigt trött och är helt slut när jag går där ifrån. Men jag går ändå. Hem alltså. det blir väl en rask promenad på ca 30-35 minuter beroende på hur fort jag går. Så det är ju bra. Sen får man ett bidrag till friskvård som jag kommer att köpa ett par riktiga skor för. Kanske tom lite träningskläder. Får se vad det räcker till.
Men man måste ligga ute med pengarna så därför får det vänta lite. 

 Hade sån vansinnig huvudvärk igår och det sitter i lite idag med. Inte så farligt men det ligger där och gnager. Ska ta en tablett sen så det går över.

Idag är jag ledig. haha. Känns ändå bra att kunna säga det för en gångs skull.

Batteriet till min stegräknare har tagit slut. Måste fixa ett nytt. Det gör så otroligt mycket för motivationen att se hur långt man gått varje dag.

Maten och stegen igår.

Frukost. 1 skål a-fil
Frukost innan AURA. äggröra med bacon.
Mellis. 1 macka på AURA det ända dom har..
Lunch-
Middag. Pastasås med lövbiff, champinjoner och röd paprika men med stekt vitkål istället för pasta.
Kvällsmat. Våfflor med glass.
VA! det var ju inget bra. Men var så sjukt sugen på kvällen. Förmodligen för jag hade ätit dåligt under dagen.

Stegen. 8752 varav 3866 (36 minuter) var snabba.

 Näe nu ska ja ta en Ipren..

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0