Torsdag. 8/4 -10

 Ja nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Det blir lite tokigt när barnen har påsklov.

Har iaf inte haft ont på 2 hela dagar nu och det känns så skönt att inte behöva ta några värktabletter. Min mage tål verkligen inte det. Har vart toksvullen och haft ont. Svider och suger mest hela tiden. Men det börjar också bli bättre nu.

Igår gick vi ner till Anja, Idun och Signe. De har en lekplats precis utanför fönstret. Och när barnen lekt ett tag så gick vi med in och blev spontanbjudna på middag. Det är lyx det.

Jag var på mitt nya projekt igår också. Det börjar på riktigt i morgon. Man ska träffas i grupp under 4 veckor och så ska jag träffa en sjukgymnast och göra ett konditionstest. Sen är tanken att jag ska ut och arbetspröva den 5:e veckan. Det blir nog bra. Känns lite läskigt att börja på något igen. Det är ju nästan ett år sedan som jag slutade på LISA men man vänjer sig ju snabbt. Hoppas bara att det känns bra med de andra deltagarna.

Maten har vart helt galen nu ett tag. Har ätit helt fel och har inte haft någon regelbundenhet öht. Men nu får det bli ändring på det. Ska kolhydrat avgifta mig nu under ett par dagar.
Nu måste det hända något!!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du klarar det..heja heja! Nu är vi på g igen :)

2010-04-08 @ 20:16:49
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/
Postat av: semlabakelse

kämpa på.

2010-04-09 @ 21:03:53
URL: http://semlabakelse.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej hej! Jo det går bra, jag kämpar på. :) Men vikten har legat stilla länge nu, så nu har jag skärpt mig ordentligt med maten och börjat gå långpromenader varje dag. Har en runda som är på 3,8 km där vi bor..och den har jag gått 2 gånger idag! :) Det har ju vart så underbart väder med, så det är bäst att passa på. Hur går det för dig? Och hur har det gått idag på det nya projektet du skrev om?? Kram!!

2010-04-09 @ 23:27:40
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0