Måndag. 1/2 -10

Igår var jag ju mycket bättre i armen men hade grymt ont i huvudet hela dagen istället. Känner att jag är spänd, är stenhård i "korvarna" Men idag är det lite bättre i huvudet iaf.

Igår var Christer här på middag. Vi bjöd på Pitepalt. Jättetrevligt.

Det snöade en massa hela dagen igår så nu är det vitt, vitt, vitt ute igen. Har sagt det för och jag säger det igen. Jag är trött på denna vintern nu. Jag vill ha ljusare dagar, mildare luft, knoppar på träden och fågelsång.



I morgon ska jag väga mig. Hoppas jag gått ner litegrann iaf. Känner att jag fortfarande inte har rutin på mina matvanor. Måste tänka efter hela tiden annars glömmer jag att äta. Det måste sitta innan jag lägger om kosten ännu mer..

Maten igår.

Frukost. 1 fröig med lite ost.
Lunch. Tortellini med tomatsås.
Middag. 3 Paltar (konstigt det låter) med smör och lingonsylt.
Kvällsmat. 1 palt med smör å lingonsylt och 2 knäcke.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm va gott det låter, o va duktiga ni är som gör palt

2010-02-01 @ 08:32:02
Postat av: Åsa (Valerina)

Lycka till imorgon på vägningen.

Kram

2010-02-01 @ 21:55:19
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0