Måndag. 15/2 -10

Ja då var det sportlov då ja. Idag fick jag sova till nästan 8! Det var längesedan kan jag säga.

I går var det ju alla hjärtans dag. Vi brukar aldrig fira det här hemma men igår när jag hade vilat lite och kom upp så hade Johan bakat scones och gjort kaffe och dukat fint. Barnen hade gjort jättefina kort till oss. Sånt blir man glad av!

Det var så fint väder igår så jag ville verkligen gå ut. Men det var det ingen annan som ville. Men jag mutade med varman koppen och då fick jag med mig Sofie iaf. Hannah var hos en kompis. Ja Johan var ju med också så klart, men han slapp jag muta =)


Fina älsklingar vid fina istappar.


Jag med det obligatoriska munsåret som måste komma när jag är förkyld :(




Maten var en sorglig historia igår med.

Frukost. 1 fröig med smör.
Mellis. Scones
Lunch. 1 varmakoppen och 2½ knäckebröd i slottsskogen.
Middag. Pastasås av lövbiff och paprika med lite pasta och mycket brysselkål.

Räknar tyvärr inte med något minus i morgon. Bara det inte är plus så får jag vara nöjd.

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0