Söndag ♥14/2 -10 ♥

I går var en innehållsrik dag. Fast katastrofal i mat väg.
Vi åkte hemifrån vid 13 för att köpa present till Cosmo (Sofias son) som fyllde 1 år.
Det var jätteroligt på kalaset. Träffade många barndomsvänner som bodde på gatan och som jag lekte med när jag var liten. 
 
Efter det så var det dags för Hannah att gå på party. Så vi lämnade av henne vid fyra och åkte och handlade lite och en snabbis hem för att äta lite.
Sen var det dags att åka till Anja och fira hennes födelsedag lite. Hade köpt jättefina strumpor till henne, hon älskar roliga strumpor Och med dess så går överskottet till Friends, som jobbar för att motverka mobbning. Så det kunde inte bli bättre.



Efter partyt var det dags för lördagsmys. Men barnen somnade i soffan innan tio =)


Maten igår var som sagt katastrof.

Frukost. 1 fröig med mosad avokado.
Lunch. Samma som frukost.
Middag. Samma som igår.
Kvällsmys. Lite godis och lite ostbågar.

Och så en liten  bit tårta på kalaset och en bulle hos Anja.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Självklart får du länka till min blogg! :) Då länkar jag dig med om det är ok? :)

Cosmo..vilket gulligt namn! Jag gillar namn som inte är så vanliga. Då min dotter Nellie föddes var Nellie inte så vanligt, men idag är det nog det. Samma med Mio, det finns inte så många som heter det nu.

Min matdag var inte heller nån höjdare igår, tårta, kärleksmums, kolakakor och pastasallad. Men man har ju inte dop varje dag, så igår struntade jag i vikten. Men imorgon fortsätter jag igen! Ska väga mig imorgon med, brukar göra det varje måndag. Kram!!

2010-02-14 @ 16:17:51
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0