Tisdag. 23/2 -10

Nej, nej. Jag har ont i halsen. Och igår hade jag värdens huvudvärk. Jag orkar inte bli sjuk igen!
Igår var vi ju äntligen och storhandlade. Skönt. Så nu kan jag äta lite bättre. Det händer ju inget! Måste ta tag i detta ordentligt nu. Förra veckan var det iofs ekonomin som ställde till det. Så sjukt jobbigt att aldrig ha pengar.
Hatar verkligen denna situationen. Aldrig kunna göra något roligt. Alltid tacka nej till allt eller överväga noga om man har råd och ibland ta beslutet att ta sig råd trots att man egentligen borde lägga de pengarna på något annat.
Så jävla tråkigt!

Måste, måste, måste! Komma igång med promenaderna Jag får helt enkelt skita i om det snöar eller är jävligt väder ute. Hos mamma ville jag gå ut och gå för där är det så fint och inte alls lika kallt som det här blåshålet om vi bor i. Iofs så blåste det där med men det var torrare i luften och inte sådär krypkallt.

Idag snöar det IGEN. Orka! Som barnen hade sagt.
Nu ska jag snart lämna barnen. Jag har bestämt att ta en extra sväng genom slottsskogen. Så, nu var det sagt på bloggen. Då kan jag ju inte låta bli =)

***
Update. 21 flåsiga minuter i riktigt rask takt blev det. Inte så mycket men en början iaf =)
Och halsen känns mycket bättre föresten. Lite frisk luft gjorde susen
***
Maten igår.

Frukost. 1 Nutrilett.
Lunch. Kycklingwok, keso och ½ tomat.
Middag. Köttbullar i tomatsås och en sallad.

Veckans vikt. 100,3

+ 0,7

resultat sedan nystarten (101,4kg)  -1,1 kg



Kommentarer
Postat av: Behnaz

Hej. Passade på att kika in på bloggen din:) Jag har kört lchf och tappat strax över 17 kilo. Så det funkar på riktigt:) Ville bara ge dig en " Heja Heja" och kör på!!!

kika in på min blogg om det går för sig.



Ha det bäst.

2010-02-23 @ 21:37:02
URL: http://behnaz87.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Åh keso var länge sen jag åt, tack för påminnelsen :)



Krya på dig,,,,och bra promenerat idag :)

2010-02-23 @ 22:20:58
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Men även fast du gått upp lite (för det gör ju alla) så har du ändå gått ner sen nystarten! Och så länge du är minus där gör det inte så mycket. ;) Bara ta nya tag, du klarar det!! :)

2010-02-27 @ 16:10:33
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0