Torsdag. 25/2 -10

Fasen vad duktig jag var igår. Gick min lilla runda på morgonen efter jag lämnat barnen och sen på eftermiddagen så gick jag och hämtade Hannah hos en kompis och sen ner till Henrik och Anja. Sen gick jag hem också. Trots att vi hade bilen utanför. Det kanske inte låter så duktigt men för att vara jag så är det GRYMT duktigt =)

Anja tog körkort i förrgår! Grattis!!
Så igår när vi var hos dem så åkte vi en liten tur. Hon var jätteduktig men lite nervös. Första gången utan övningskör skylten. Och i det här väglaget är det inte det lättaste att köra bil, även för en rutinerad förare.

Bra jobbat Anja!!

Frukost. 2 morgon runda, keso, ½ avokado och kalkon.
Lunch. Gräddstuvad vitkål, 1 stekt ägg, ½ avokado, ½ tomat och bacon.
Middag. Köttbullar och gräddstuvad vitkål.
Kvällsmat. En tallrik med ½ avokado, några skivor ost, lite philadelfiaost och 4 oliver.

Steg.11974 varav 3007 (26 min)snabba, fast det var betydligt fler. Registrerar dock bara när man gått fort i 10 minuter i sträck..

Idag ska jag till arbetsförmedlingen. Så jag tar en promenad därifrån istället för nu på morgonen.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: anja

:)tack tack!

2010-02-25 @ 11:09:44
Postat av: MiniZillen

Många bäckar små. Det blir många steg!! Va duktig du är!!!

2010-02-25 @ 19:07:00
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Bra jobbat :)

2010-02-25 @ 23:19:24
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0