Fredag. 22/1 -10

Jahopp. Nu har jag ont i ryggen också. När jag böjer ner huvudet, nickar, så sticker, hugger, svider det till under skulderbladen och strålar in mot ryggen. Det gör verkligen jätteont och jag kan knappt röra mig. Tog två alvedon förut så nu är det lite bättre.
Är så trött på att det alltid är något.

Maten igår.

Frukost. lite risgrynsgröt. (tidigt)
Mellis. Samma som frukost igår.
Lunch. Gulaschsoppa.
Middag. Kyckling, ris, sås och en stor sallad.
Kvällsmat. 3 knäcke, några oliver, lite keso och 2 kalkonskivor.

 
 Får se hur det går på tisdag. Vet att det inte är idealmat för att gå ner i vikt. Men just nu är det viktigaste att äta regelbundet och få tillbaka de rutiner som jag hade innan. Sen kan jag börja lägga in mer grönsaker och sånt.
En sak i taget, annars blir det för mycket. Och då vet jag av erfarenhet att jag lägger av istället.

Hoppa ni får en bra dag..


Kommentarer
Postat av: anja

Hoppas du får en bra dag kära svägerska!

2010-01-22 @ 09:53:19
URL: http://anya.lustgas.nu/wordpress/
Postat av: Åsa (Valerina)

Ja en sak i taget är jätteviktigt. Bra jobbat :)

2010-01-23 @ 22:22:15
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0