Måndag. 25/1 -10

Usch vad jag hade ont i huvudet igår. Nästan migrän. Hannah hade jätteont i knät och kunde knappt gå och jag hade huvudvärk så vi åkte aldrig skridskor. Sofie tog det bra. Tyckte inte att det hade vart lika roligt om inte Hannah hade följt med. Vi ska åka någon annan dag när vi mår bra allihopa.
Idag är Hannah mycket bättre i knät.

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller år! Ett år äldre. Haha. Vet inte riktigt vad jag önskar mig. Eller jo, presentkort på IKEA, Yankee Candels eller kanske presentkort på typ Lindex.
Känner att jag behöver vårpiffa lite här hemma.
Och något pinsamt. Jag vill måla om i vardagsrummet. Alltså vi har ju knappt bott här i ett år och jag trivs väl egentligen Men det hade vart roligt. Har ju rätt tråkig färg nu (beige/brun) Hade vetlat ha någon rolig fondvägg och vita väggar. Men, men fantisera får man väl...

Hannah har sin stora tävling dagen efter min födelsedag. Hon är jättenervös stackarn.
Men det kommer att gå jättebra!

Maten igår.

Frukost. 2 äggmackor.
Lunch. Korv med bröd.
Middag. Spagetti och köttfärssås.

Är nervös för i morgon. Tänk om jag har gått upp!
Hemska tanke..

Jaja, ha de gött idag.


Kommentarer
Postat av: Anja

Hej Stina!

Roligt att du uppdaterar ofta! Skönt att huvudverken är bättre! Kanske kan vi åka skridskor tillsammans någon dag?



kramar

2010-01-25 @ 08:48:29
URL: http://anya.lustgas.nu/wordpress/
Postat av: Åsa (Valerina)

Aha så du fyller år snart,,det gör jag med :) Jag fyller nu på lördag, när fyller du? Om du vill berätta alltså :)



2010-01-25 @ 11:35:57
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0