Söndag. 31/1 -10.

Igår så var Emma och Andreas här. Vi snackade lite på msn på förmiddagen om att hitta på något men vi kom inte på nåt bra så vi bestämde att de skulle komma  hit. Lite pirrigt innan var det allt men det gick jättebra! Så jäkla underbara människor!
Ser fram emot många flera kvällar och annat tillsammans med dem.

Jag städade som en tok igår. Jag hade redan bestämt att igår skulle vara en städdag. Så det var bara bra att de skulle komma så det faktiskt blev av. Det syns inte jättemycket skillnad men jag vet ju att det är gjort. Tvättade bla tak, väggar och golv så klart i köket och badrummet. Det tog sina timmar kan jag säga och i gårkväll hade jag jätteont i armen. Somnade på soffan (som vanligt) och sen när jag skulle lägga mig så hade jag så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det kändes som om handen domnade bort litegrann och så fick jag sån frossa att jag inte kunde sluta skaka på jättelänge. Läskigt!
Men idag är det jättemycket bättre. Har lite värk fortfarande men det mesta har satt sig i huvudet istället. Jag känner verkligen att det kommer från axeln och skulderbladet.



Hannah var ju på kalas igår. Men vid halv elva så ringde hon och ville komma hem. Hade det inte vart för att alla de andra var mycket äldre än henne (11 och uppåt) och ville berätta spökhistorier innan de la sig så hade hon nog stannat. Jag tycker att det var klokt av henne att ringa oss så hon inte skulle vara "duktig" och stannat. Hon var lite ledsen när hon ringde men det gick över fort.

Maten igår blev lite tokig.

Frukost.  1 fröig.
Lunch. 1 fröig.
Middag. Burkskinka med pulvermos (fin-fin lördagsmat)
Kvällsmat. gurkstavar, champinjoner, chips, ostbågar och dipp. 
Och ett par drinkar. 

 


Kommentarer
Postat av: emma

Det kommer garanterat bli fler kvällar med oss/er!! Tack för igår.. massa kramar!!

2010-01-31 @ 10:53:14
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0