Tisdag. 19/1 -10

 Aj, aj. Vilken magkatarr jag har haft de senaste dagarna. Det svider i magen och det ser ut som jag vore i 8:e månaden.

Det hände en sak i helgen som gör att vi mår skit både jag och Johan. Förstår inte hur man kan trycka ner någon som man säger sig älska så mycket som vi blev nedtryckta av denne person. Rent elaka saker blev sagda. Och verkligheten för denne person är helt förvriden. Saker som aldrig har hänt, situationer som var helt annorlunda eller saker som kunde ha hänt, fick vi skit för.
Jag är tydligen Ondskan själv och roten till i princip alla i min närhets problem.

Till saken hör att denne persom  har allvarliga alkoholproblem. Men det betyder inte att h*n kan göra vad som helst och säga vad som helst.

Det är svårt att inte ta åt sig när h*n hittar alla mina svagaste sidor, allt det jag försöker arbeta bort, all min dåliga självkänsla och min ångest, och spär på det, som om h*n vet att det är där det sårar mest.


Det är dags att söka hjälp nu!

Vi orkar inte med detta längre. Inte Hannah och Sofie heller.


Iaf. Igår var vi  och handlade. Så jäkla skönt att få hem en massa mat.
Så nu är det viktminskning som gäller. Jag är trött på att det inte händer något. Och idag vägde jag JÄTTEMYCKET!
Vågar nästan inte ens skriva ut vikten här men det ska jag göra ändå. Måste ha min nystartsvikt på pränt.
Jag ska börja skriva upp vad jag äter här också. Så som jag gjorde förr. Och väga mig på tisdagar (eftersom jag börjar idag)

Så.. Dagens vikt dårå. 101,4


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min kära tös, det är inte dej det är fel på, utan den där förbannade alkoholen hos den personen som ställer till det, du är så omtänksam o fin, låt dej inte tryckas ner av skitsnackk från en som inte mår bra i sej själv. o inte ser sitt problem

2010-01-19 @ 06:58:06
Postat av: emma

Tråkigt att höran att nån är elak =(

Håller med din mamma.. det är INGET fel på dig, utan alkisen i fråga.. gaaah.. hatar alkohol.. Vad den gör med folk =(

Tänker på dig..

Kämpa på med vikten!! VI kommer klara det fast det är tufft=/

Du känner mig knappt, men hoppas vi lär känna varann och kan motionera å simma å umgås tillsammans =) kramkram (din nya vän)

2010-01-19 @ 10:57:32
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0