Torsdag. 21/1 -10

Det gick bra på arbetsförmedlingen igår. Jag berättade att jag funderade på att börja plugga till hösten och det tyckte de var en jättebra ide.
Mådde lite bättre igår men det känns ändå som det hänger ett moln över oss nu. Som inte riktigt vill försvinna. Johan mår verkligen jättedåligt över det här och jag känner mig så maktlös som inte kan göra något.


Maten igår.

Frukost. Samma som i förrgår.
Lunch. Äggröra, stekt bacon, keso.
Mellis: Lite risgrynsgröt.
Middag: Thaigryta, kycklingfile och ris till.
Kvällsmat 2 knäckebröd.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära Johan, du får inte låta dej tryckas ner av sånt som inte är värt det. JÄTTEMÅNGA STORA KRAMAR TILL ER BÅDA

2010-01-21 @ 08:43:15
Postat av: emma

Tänker på er!! kramkalas

2010-01-21 @ 11:41:54
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/
Postat av: Emma

hej hej!

Jag hoppas att det löser sig med allt.

Jag tänker på er.

Kram Emma

2010-01-21 @ 17:15:37
URL: http://gluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0