Lördag. 13/3 -10

Oj vilken slappdag det var igår. Grejade lite här hemma och Anja, Idun och Signe kom förbi så vi var ute på gården en stund. Men utöver det så var jag knappt utanför dörren.
Kände mig lite konsig igår. Hade huvudvärk och kände mig lite yr.
Johan var och fixade med bilen och besiktigade den. Och nu så gick den igenom. Så skönt att kunna lägga det bakom sig ett tag. Men jäklar vad mycket pengar det har gått :(

När det var dags för Anja, Idun och Signe att gå så frågade de om Hannah och Sofie ville följa med. Och det ville de så klart. Jag fick chans att städa klart lite här hemma. Skönt.

Anja tog såå fina kort på barnen. Hon är så duktig!









Finaste kusinerna.


Maten och stegen igår.

Frukost. Omelett.
Mellis. 1 ägg.
Lunch 2 ägg med smör.
Middag. Kyckling med gräddstuvad vitkål med en riven rödbeta.

Stegen.4665 varav 0 var snabba.


Det skulle ju komma en massa snö. Men än skiner solen. Skönt.
Hoppas det håller sig så.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS till bilen!, En slappedag får man ha mellan varven du har ju hållt på hela veckan o städat o tvättat, SÅÅÅÅ fina kort Anja har tagit. puss o kram

2010-03-13 @ 08:40:34
Postat av: Malin

Fina kort på barnen!! Och gott att det gick bra med bilen.. :) Ja att lämna bilar på verkstäder är inte billigt..jag har turen som har en "gubbe" som kan greja med bilar. :) Hoppas ni får en trevlig lördag! Kram Malin

2010-03-13 @ 10:06:56
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: me

Jag älskar ungar/har själv en....och fina bilder var det också! Vad bra att bilen blev fixad!Kram

2010-03-13 @ 19:55:41
URL: http://semlab.blog.se
Postat av: Åsa (Valerina)

Vilka fina kort,,,och vad dina döttrar är lika varandra :)

2010-03-14 @ 00:29:57
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0