Lördag. 6/3 -10

Igår kändes det lite bättre. Tog till mig det min moster sa. Att sluta fokusera på det negativa hela tiden. Jag är ju faktiskt jätteduktig! Det hade kunnat vara så mycket värre med allting.

Tack Ylva ♥

Sen är det tydligen så här varje år när det börjar bli ljusare. Att jag blir så vansinnigt trött. Man skulle ju kunna tycka att jag skulle bli  piggare med ljuset men det är väl det där med förändlignen som ställer till det. Det är likadant på hösten. Och så fick jag min mens igår också. Inte så kul. Så idag har jag jätte, jätte ont i magen.

Maten och stegen igår.

Frukost. 2 ägg med lite smör och 3 kalkonskivor
Lunch. Omelett.
Middag. Tacos fast med salladsblad istället för tortilliabröd.
Kvälls"mat" Ostbågar och choklad.
Inte så mycket men lite. Jag hade redan på förhand bestämt mig för att äta det så därför gjorde det inget. Jag har ju faktiskt mens (oldest ursäkt in the book)

Stegen. 7953 varav 2076 (18min) var snabba.
Tog en liten extra sväng i går efter jag lämnat barnen. Ville verkligen bara hem så det var riktigt bra gjort av mig.
Ikväll ska jag på fest hos en av LISA tjejerna. Det ska bli jätteroligt!


Kommentarer
Postat av: moster Ylva

hej du är jätteduktig ha en jättetrevlig kväll!Det är inte konstigt om du är trött krafterna börjar att sina det blir ett litet glapp innan vi får nya denna årstiden.

2010-03-06 @ 16:44:59
Postat av: me

hej!

själv blir jag sömnig när solen skiner så fint...

Jag tycker att du är duktig! Var ej hård utan ta åt dig våra berömm...kramis

2010-03-06 @ 21:07:19
URL: http://www.jojobantaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0