Måndag. 15/3 -10

Måndag igen då. Veckorna bara rusar fram. Åh vad jag längtar till sommaren. Bada, fiska, grilla på kvällarna. Så mysigt Och med den här vintern så behöver vi verkligen en lång och fin sommar. Hoppas att det blir så också. Annars vet jag inte vad jag gör.

Igår efter maten så kände jag mig så slapp. Så jag tog mig en liten promenad. En kortis på 20 minuter men det kändes skönt att komma ut en liten stund iaf. Allt är ju bättre än inget eller hur?

Maten och Stegen igår.

Frukost. Paj med glass.
Lunch. Omelett.
Middag. Broccolisoppa med bacon och creme fraish
Kvällsmat. 2 mackor med 1 riven, rå rödbeta.

Stegen. 7078 varav 2652 (21 min) var snabba.

Så, veckans vikt. 98,6 

-0,5


resultat sedan nystarten (101,4kg)  -2,8 kg


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Allt är absolut bättre än inget! :D



Skitbra att du har gått ner i vikt! Som sagt, allt är bättre än inget. ;) Du är jätteduktig!! :)

2010-03-15 @ 18:04:38
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Åsa (Valerina)

Grattis till minus :)

Men hur kom det sig att du åt paj och glass till frukost?

2010-03-15 @ 22:07:50
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0