Måndag. 8/3 -10

Igår var en lugn dag. Johan var iväg men Christer och grejade med hans båt och barnen lekte, satt vid datorn och tittade på tv. Jag låg mest och läste. Hade så vansinnighet ont i magen igår. Magkatarr skulle jag tro, för det gick över lite när jag åt.
Jobbigt var det iaf. Sen när Johan kom hem så gick jag och la mig en stund och sen när jag kom upp så kom Henrik, Anja, Idun och Signe. Jättekul! Signe busade med mig jättemycket. Hon är så rolig nu. Vet om att hon är rolig och tittar om man såg när hon gör nåt kul. Idun lekte med Hannah och Sofie.

Stegräknaren låg på nattduksbordet hela dan och där blev det ju inga steg gådda (kan låtsas att det är ett ord iaf) men det hade nog inte blivit många ändå. Riktig slödag som sagt.

Maten blev iaf så här. 
 
Frukost. Omelett.
Lunch. Korv Stroganoff med ½ avokado.
Middag/Kvällsmat. 3 Oopsies med ost, kalkon och ½ avokado.
Fast tiderna vart helt fel. Frukost vid 11 så allt blev ju sent.

Så, veckans vikt. 99,1

+0,2

resultat sedan nystarten (101,4kg)  -2,3 kg

Inte så farligt som jag trodde. Hade nästan räknat med ett större plus. Så jag är faktiskt nöjd!
Nu kör vi en vecka till.

Ha de gött.


Kommentarer
Postat av: me

jojobantaren....har flyttat min blogg till den nya adressen kika järna in....



hoppas att magen mår bra idag...

du är duktig..kram fortsätt sååååå

2010-03-08 @ 11:00:09
URL: http://semlab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är skönt med slappardagar ibalnd,,fast hels ska man ju slippa magkatarr då förstås.

Hoppas det är bättre idag.

Kram

2010-03-08 @ 21:35:23
Postat av: Åsa (Valerina)

Nej men vad knäppt,,,mitt nick försvann visst. Jaja det var jag Valerina som skrev kommentaren ovan :)

2010-03-08 @ 21:36:17
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Två hekto är ju absolut ingenting!! Tänk på vad du har gått ner hittills, och det är fortfarande tvåsiffrigt. ;) Skitduktigt! :D

2010-03-09 @ 15:14:56
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0