Söndag. 28/3 -10

Vi fick hämta Hannah kl 5 på morgonen. Hon har bara sovit borta en gång förut (utanför familjen alltså) och då fick vi hämta innan de ens lagt sig så att hon klarade ända till 5 var ett stort framsteg. Hon hade vaknat mitt i natten och behövde gå på toaletten men vågade inte väcka sin ledare. Hade hon gjort det så hade hon säkert klarat hela natten. Nu så låg hon och skruvade på sig istället. Men nästa gång går säkert jättebra. Och jag är jättestolt över henne som klarade så långt!
Så vi lämnade henne kl 8.15 och hämtade 17.30. Många timmars gympa det!

Igår var det ju Earth Hour också. Vi släckte alla lampor och tände en massa ljus och spelade spel. Jättemysigt!






Hannah och Johan vann.


Och vi förlorade.


Rolig klassiker!

Maten och stegen.

Frukost. 1 tallrik yogurt.
Lunch. kycklingwok med keso.
Middag 2 tacos.
Kvällsmys. Cheese Balls och lite godis.

Stegen. 6652 varav 0 var snabba.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer nog också ha gått upp lite tills på måndag...åt massa våfflor hos mamma igår...med glass och sylt! Jättegott, men onyttigt! Idag blir det skärpning igen..börjar bli vikt-stressad, snart är det ju sommar igen. Månaderna går så fort. :)

Det är roligt med spel om det är lätta spelregler, haha, jag är rätt kass på att förstå spel. Speciellt kortspel.. :) Ha en trevlig söndag! Kram Malin

2010-03-28 @ 11:16:10
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: semlabakelse

Vad roligt ni hade det:)riktigt fina bilder!

vad duktigt du är med maten,riktigt viljestark!



earth our...jag släckte inga lampor..glömmde bort det..:)

2010-03-28 @ 21:07:18
URL: http://semlabakelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0