Tisdag. 16/3 -10

Gahh! Trött! Hannah kom in och väckte mig tio i sju och sa, mamma du har nog försovit dig lite. 
Hatar att försova mig. Jag vill vakna lånsamt.
Inte hetsa upp. Det är det värsta jag vet.

 Igår kom Sofia och Cosmo hit. Hon som bor i England Det är alltid så roligt att träffa henne. Vi har känt varandra sen vi var 3 år.
Vi drack kaffe och tjötade en massa och sen tog vi en promenad till Plikta, en stor lekplats. Sen gick vi hem till mig igen och tjötade lite till. Så mysigt!
Och Cosmo har blivit så stor. Träffade ju honom när han fyllde ett. Men då var han sjuk. Men igår var han jätterolig. "Pratade" en massa hela tiden.

Maten igår var inte bra alls. Så det var inte så konstigt att jag hade galet ont i magen igårkväll. Mådde illa gjorde jag också.

Frukost. 2 ägg med smör.
Mellis. Kaffe.
Lunch. 1 näve nötter, 1 kaffe. en ruta mörk choklad.
Mellis. Kaffe.
Middag. Kycklingsoppa.
Kvällsmat. 2 stekta laxpanetter med chremefraish.

Stegen. 16089 varav 2339 (22 min) var snabba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0