Onsdag. 3/3 -10

Igår var jag riktigt hängig. Fattar inte vad det är med mig. Är så sjukt trött hela tiden. Och ändå så sov jag en liten stund mitt på dagen.
Johan följde med på min morgonpromenad igår. Det var trevligt. Och han tyckte att jag var jätteduktig =)

Igår hade Hannah som läxa att fixa frukost. Så hon hade dukat jättefint med servetter och lagt upp allt fint.
Jättemysigt!

Maten och stegen igår.

Frukost. 1 morgonrunda. 1 tallrik naturell yoghurt med lite blåbär och hallon i och pyttelite honung 1 glas apelsinjuce.
Mellis. 1 morgonrunda och samma yoghurt som till frukosten.
Lunch. Omelett.
Middag. Kryddiga köttbullar i tomatsås med pasta (!)
Kvällsmat. 2 ägg, keso och lite makrill i tomatsås.

Stegen. 10716 varav 3026 (25min) var snabba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är! Kram

2010-03-03 @ 14:55:13
URL: http://jojobantaren.blogspot.com/
Postat av: Jessica

sv: det jag menade med det var att när jag går på LCHF så reagerar jag annorlunda på alkoholen och blir lättare onykter, vet inte varför men har blivit så varje gång jag gått på det. Dock har jag frågat runt lite och alla som äter så verkar inte ha det problemet, så varierar nog från person till person :) Testa dig fram bara så får du se hur det påverkar dig, du kanske har tur och slipper det som hände mig :D

Hoppas du får det kul på lördag! Peppkram

2010-03-03 @ 20:39:16
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej! Mysigt när barnen grejar och fixar..min dotter älskar att fixa frukost, fruktsallad och annat och bjuda på. Lagom kul efteråt är all disk och kladd.. :)

Hoppas du snart blir piggare, jobbigt att vara så trött.. Kramis!

2010-03-03 @ 22:53:01
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0