Tisdag. 9/3 -10

Igår var en ganska bra dag. Jag kom ut och gick en liten sväng efter jag hade lämnat barnen och gick igenom ett villaområde som ligger här i närheten. Det var så skönt att då där. Solen sken, fåglarna kvittrade som galningar och jag såg snödroppar och en och annan krokus. Våren är verkligen på väg.
Sen på kvällen så fick jag med mig hela familjen ut. Vi gick samma runda och barnen blev lika glada över att se blommorna som jag blivit.

Maten och stegen igår.

Frukost. Blev bara 4 kalkonskivor och ½ avokado.
Lunch. Äggröra på 2 ägg, 3 skivor kalkon och ½ avokado.
Middag. Moussaka.

Stegen, 10221 varav 4830 (47min) var snabba.

Idag ska vi lämna in bilen till verkstan. De ska svetsa ena balken. Sen är det bara en spindelled som ska bytas och så kan vi besiktiga den igen. Kanske den håller ett år till?

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för kommentaren! Det går lite trögt här så den var välkommen :)

Usch, bilar är inte roliga när de krånglar. Jag ser helst att det bara är att åka utan att behöva krångla med den..hehe!

Vart bor du eftersom du kan se blommor? Vi har ju fortfarande över en halvmeter snö kvar :(

2010-03-09 @ 09:52:34
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Ja, visst är det skönt nu när våren är på väg! Man blir så glad. :) Och du är så duktig som går promenader så ofta!! :)

2010-03-09 @ 15:36:02
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Jen [minus 14,9 kg]

DU vann min utlottning :) maila mig om din adress så skickar jag paketet tilldig imorgon. kramis!

2010-03-09 @ 15:42:58
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: moster Ylva

hej vad positivt allt är nu härligt med vårblommor o fågelsång då blir allt lättare håller tummarna för bilen.Duktiga du kramar!

2010-03-09 @ 16:14:13
Postat av: Åsa (Valerina)

Nu har jag skickat mail till dig :)



Och jag ser ovan att du vann i nåns utlottning,,,grattis, vad roligt för dig :)



Kram

2010-03-09 @ 22:07:30
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Bettan

Åh vad du är duktig gumman. Kämpa på!

2010-03-09 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0