Onsdag. 12/1 -11

Ja så har man börjat skolan igen då. Känns jättebra. Var skitnervös i måndags konstigt nog. Mådde skit.
Men det gick över när vi hade vart där ett tag.
Så roligt att träffa alla fina igen.
Hade verkligen saknat dem.

Nu har jag tagit tag i det här med vikten. Det får liksom vara nog nu känner jag. Jag trivs inte med mig själv så här. Jag känner mig mycket gladare bara jag går ner ett par kilo.
Har satt upp mål men är lite rädd att de är för tuffa. Brukar ju bli så. Jag är expert på att sätta upp för svåra mål. Tror inte jag har klarat ett enda faktiskt.

Vägde mig i tisdags och vägde jag 102,7 Så det är min nya startvikt.

Mitt första mål är att väga 98 till min födelsedag den 6:e februari. Ska verkligen försöka.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Du kommer absolut klara det :) Heja dig!

2011-01-14 @ 15:27:24
URL: http://balanceinsideout.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0