Regn.

Fy vad det regnar hela tiden. Jag var inte riktigt beredd på att hösten skulle komma så plötsligt. Ena dagen är det sol och 70 grader varmt med bad och fiske och andra är det storm och regn i massor.
Visst jag älskar hösten men som sagt så kom den så plötsligt. Jag vill lixom ha en liten höstinskolning. Med jumma dagar som får lite mera bett i luften och att löven sakta ändrar färg och man ska se det första gula lövet dala till marken och man ska med en suck av välbehag känna att en ny årstid är i antågande.
Men vad vet jag, det kanske kommer? Det ska visst bli fint väder till helgen och det passar ju bra när vi ska ut och röjja med Peter Sipen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0