Grannar!

Fan va vi är lyckligt lottade som har så undrabara grannar. Vi satt på gården och hade så fruktansvärt trevligt igår. Käkade räkor och drack gott. Och pratade. Man kan verkligen prata om allt med dom. Och det bästa av allt är att dom förstår!
Det är så underbart att se en vuxen mäniska som är utanför familjen som faktiskt står på Sofies sida. Dom växer inte på träd om man säger så. Jag ser ofta i ögonen på folk vad dom tänker. Fan vilken jobbig unge! Kan inte föräldrarna ha lite koll på henne. Hur svårt kan det vara! Det är väl bara och säga till ungen!
Det kan ofta vara riktigt jobbigt med Sofie och jag känner ofta att orken tryter. Att jag inte kan vara så lugn och pedagogisk som jag känner att både jag och hon behöver att jag är. Det är svårt många gånger.
Men Sofie har så otroligt många positiva sidor som så många missar för de bara ser det negativa.
Och då betyder det så mycke för mig att ha någon som fattar. Fan vad jag upprepar mig nu känner jag men det är så viktigt.

Kort sagt så var det en ortoligt lyckad kväll igår och jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på hur underbara grannar vi har!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej.

Läste att du har provat reduxin, hur långttid från det du beställde dem (med måttband å fitness datorn) fick du dem? Har de fungerat?

Mvh [email protected]

2008-09-14 @ 19:16:08
Postat av: Sophie

Hej.

Läste att du har provat reduxin, hur långttid från det du beställde dem (med måttband å fitness datorn) fick du dem? Har de fungerat?

Mvh [email protected]

2008-09-14 @ 19:16:34
Postat av: Emma

Jag hade också jättetrevligt i lördags!

2008-09-15 @ 11:11:30
URL: http://gluten.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Hej.

Jag känner så igen det där med blickar som säger "håll ordning på ungen" och känslan av värme i bröstet när man möter nån som accepterar barnet och oss som vi är :) Det är en underbar känsla,,,vårda dessa grannar ömt :)

2008-09-16 @ 22:18:38
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0