Men då!

Att det skulle vara så svårt att komma under 110 då. Fast det är ju bara jag som har bråttom det vet jag ju. Inte så att jag deppar ihop för det. Detta är ju nackdelen med att väga sig varje dag. Men jag kan endå inte låta bli och som sagt jag sätter inte så stor vikt (haha) vid om jag går upp några hekto eller står still. Det är måndagar som gäller.

Dagen igår.

Frukost: Fiber havregryn med rivet äpple, kanel och mjölk. Inget socker !!
Mellis: -
Lunch: Fullkornsmackaroner och köttbullar i bamba (matbepisningen på skolan alltså) Men jag tog bara lite av de och massa grönsaker till.
Mellis:- 2 girutor med lite keso på istället för smör och en skivad tomat. Och en banan, skivad med lite keso och blåbär.
Middag: Quornfärssås (med massa grönsaker i) med fullkorn och dinkel pasta och rivna morötter
Kvällsmat: 2 riskakor (vet ju nu att de inte är så bra men nu e de slut så ja köper inga fler )

Dagens vikt 110.2 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0