Usch!

Det blir ju bara värre det hära. I går var det riktigt läskigt. Jag tappade lukstinnet. Kände ingenting jag sprutade en duch stark parfyrm rätt under näsan och kände verkligen ingenting. Så jäkla läskigt. Idag är det lite lite bättre. Får förnimmelser av dofter iaf. Skönt.
Nu har förkylningen satt sig mera i bröstet och när jag hostar så svider det och river och värker enda ner i fingertopparna.
Får knappt någon luft.
Och inte går det bra med vikten heler.

Matdagen igår.

Frukost: Havregrynsgröt med kanel och mjölk.
Mellis: -
Lunch: -
Melli:-
Middag: Kyckling, fullkornsris, kall lätt cremefraish sås, broccoli och brysselkål.
Kvällsmat: Kycklingsoppa från kinarestaurangen.

Dagens vikt: 109,4 kg

Kommentarer
Postat av: Ylva

tappa inte sugen förkylningen går över o sen är det bara att ta tag igen jag tycker du är duktig!

2008-08-30 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0