Fredag.

Idag ska barnen ha lucia på skolan. De var så spända över det igår och Hannah la sig med flätor i håret. Precis som jag alltid gjorde när jag var liten. Och jag strök lucianattlinnet, precis som min mamma alltid gjorde när jag var liten.
Jag älskar traditoner. Och det är roligt att skapa nya traditioner.

Jusst det, anticimex var här häromdagen. De var nere i källarn. Och hittade inte en enda fluga!
Gahh! Så jäkla typiskt. Men så var det ju förra gången det var kallt också. De kryper in och gömmer sig så man tror att de är borta och så kommer de fram igen när det blir mildare.
Usch, usch.

Ska ringa om lägenheten idag. De är klara och besiktningen är gjord och är det inga större justeringar som ska göras så får vi nycklarna nästa fredag. Fatta, nästa fredag. Det är om en vecka! Det ska bli så kul och få se hur det ser ut där nu!
MAten igår.
Frukost: omelett .
Mellis:-
Lunch:-
Mellis: Spenatsoppa med 1 kokt ägg och 1 skiva grekiskt lantbröd.
Middag: Kyckling med klyftpotatis.
Kvällsmat:-
Dagens vikt 102,3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0