Fredag.

Fy vilken läskig grej jag var med om i gårkväll. Jag hade somnat i soffa, som vanligt. Och skulle bara gå in och kissa en sista gång. Då får jag  jätteont i magen och allt bara snurrar. Jag börjar svettas och känner mig jättekonstig. Som om någon stoppat in mig i bomull. Ropar på Johan och han blir helt chockad. Ringer 112 tom. Jag var het vit i ansiktet. Han blev jätterädd. Var helt säker på att jag skulle svimma. Fy va obehagligt det var. Har aldrig känt så tidigare. Sen kräktes jag. Och efter ett  tag så klingade det av. Men det susade i öreonen fortfarande och så var jag helt matt så jag la mig och somnade med en gång.
Läskigt !

Igår åkte jag till mamma efter jag hämtat barnen. Hade jättemysigt och jag färgade hennes hår.

Maten igår.

Frukost: Omelett.
Mellis:-
Lunch:-
Mellis: Macka hon mamma
Middag:-
Kvällsmat: Kebab.

Dagens vikt. 102,2

Kommentarer
Postat av: Anja

Oj!

Ta det lungt så du inte svimmar! Blir orolig för dej!

2008-12-05 @ 09:41:59
URL: http://anya.lustgas.nu/Idun/
Postat av: camilla

Men oj!! Hur mår du nu då??

Får nog ta det lite lugnt vännen.

Och neråt är det på vågen ser jag ;)Kanon

Kram

2008-12-05 @ 14:27:33
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0