Söndag.

~.i.i.l.l.~

När andra ljuset brinner....

Söndag igen. Tiden går för fort. Räknar med ett fett plus i morgon. Har inte varit en bra vecka alls.
Ätit för lite och för sällan och för fel. Inte bra. Ska köpa Nutrilett när vi får pengar så jag kan få i mig något under dagen iaf. Tror inte riktigt på att byta ut mål med pulver men om det gäller att äta pulver eller ingenting alls så är ju pulver bättre, tycker jag.
Igår var Henrik och Idun här en stund. Jättetrevligt att prata med honom. Sen kom Bettan och V och lånade duchen. De håller på och renovera sitt badrum. Jätte mysigt. Satt och lyssnade på musik (Spotify I love) och drack ett glas vin. Jättetrevligt. Och när hon kom så hade hon med sig en jättesöt tomte och en jättefin värmeljushållare som det stod god jul på och ett kort. På kortet stod det "Vänskap" och inuti hade hon skrivit "tack för att ni finns" Bettan, Christian och V.
Så jäkla gulligt! Och det är ju så vi känner också. Tänk att man kunde hitta så fina vänner på gamla dar :) 
 
Idag ska vi till mamma och fira 2:a advent. Tror jag tar bilen dit. Duktigt va!

Maten igår då.

FRukost: Omelett.
Mellis;-
Lunch:-
Mellis:-
Middag: Nudlar.
Kvällsmat: (lördagsmys med barnen) Glass.
och 2 glas vin där emellan.

Dagens vikt. 102,7 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0