Torsdag.

Jag visste att det var nåt skumt. Men jag visste inte vad!
Jag måste ha lagt på mig vätska. Jag har känt mig svullen och plufsig så mycke av pluset måste ha vart vätska.

Igår, ja vad gjorde vi igår? Ingenting faktiskt. Jo fick städat en hel del här hemma så det var skönt. Men det syns knappt. Ska bli så roligt att flytta till en NY lägnhet. Svabbade golben igår och dom blir inte rena. Har till och med (inte i går) legat med en rotborste och skrubbat golven the old fasion way men de blir ändå inte rena. De är som sandpapper.

Maten igår

Frukost: Omelett.
Mellis:-
Lunch:-
Mellis:-
Middag: Spagetti och köttfärssås och gröna ärtor.
Kvällsmat: 2 pågen med stekt ägg på.

Fick pengar igår så idag ska vi HANDLA!

Dagens vikt 102,4

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja denna vätska som man sammlar på sig.....onödigt! :)

Ha en bra dag

Kram

2008-12-11 @ 09:08:51
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: moster Ylva

grattis Stina med vikten o positiva tankar. Tänk !!!jag är duktig som klarar av så mycket fastän omständigheterna är som de är.Ha en trevlig dag när ni skall ut o handla.Kramar Ylva

2008-12-11 @ 09:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0