Torsdag.

Jävla skit. Det som gick så bra. Och vad händer. Jo mensen kommer. Känner mig helt svullen och uppblåst. Blä.
Och inte hittade jag något på klädkällarn heller. Sist vi var där så hade de jättemånga fina byxor. Nu hade de knappt någonting. Och de som var någorlunda var så jäkla lågt skurna så de kunde jag ju inte ha. Inte hittade jag någon topp heller. Hittade en fin klänning men den va lite tight så jag köpte den inte. Ångrar mig lite nu när jag inser att jag var svullen redan igår. Men men. Kanske hinner åka dit på i morgon eller på lördag. Vi får se.

Igår skulle vi ha åkt skridskor men Hannah hade ont i halsen så vi vågade inte det. Men vi gick och upp kollade till kojan i sjöbergen istället. Hade med ostmackor och varm choklad. Kojan har blivit ännu större. Okej så här var det. För 2 år sen så började vi bygga en koja där. Ser ut lite som en gammal kåta. Vi la ner ganska mycke tid på den och barnen tyckte det var jätteroligt. Och så efter den vintern så trodde vi att den skulle ha rasat. Men när vi var där och tittade då så såg vi att folk hade byggt på den. Och likadant nu. Så varje gång vi är där så ser den lite anorlunda ut. Så jätteroligt!
Det var iaf jättemysigt men lite blött, lerigt och lite kallt. Johan slash skogsmulle gjorde upp eld. Det tog ett tag men tillslut lyckades han. Det hade ju regnat hela dagen så allt var dyblött, så jag fattar inte riktigt hur han lyckades, men han har tålanod och gav sig inte. Och inte ville han ha papper att tutta på heller. Han är duktig min Johan <3

När vi kom hem så mådde jag lite illa, mensen antagligen så jag gick och la mig halv nio! Har inte lagt mig så tidigt på flera år. Helt galet. Men tur. Sofie vaknade kvart i fem av att hon hostade och hade lite ont i halsen. Får se hur det artar sig annars får de vara hemma idag. Men hon var så ledsen och skrek med hes rös "Jag är inte sjuk" Det ärjullunch i skolan idag och de har båda sett fram emot det hela veckan. Stackarna. Jag tycker så synd om dom. Ja som sagt är inget bestämt. Ev. får de gå ändå. Nu verkar de vara rätt pigga.

Maten igår

Frukost: Nutrilett.
Mellis:1 päron
Lunch: Omelett.
Mellis: 1 grov fralla med ost och gurka och 1 kopp varm choklad.
Middag: Ost/Broccoli soppa (påse)
Kvällsmat:-

Dagens vikt: 102,1 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0