Fredag.

Ja nu har det gått en hel vecka till och de har fortfarande inte kommit hit och gjort något hos grannen. Det låg 15 döda flugor utanför källarn i Bettan och Christians trappuppgång igår och flera stycken i trappen. Johan var nere i källarn och tog lite kort så nu har vi 5 st i våran och då släpte Johan endå ut en hel del när han var nere härom dan. Och detta är utanför grannens lägenhet. Jag vågar knappt tänka på hur det ser ut hos honom. Men det man ser i fönstret är ju inte kul.
Det är ingen som har varit där. De har inte tagit ut hans sopor, rensat kylen, ja allt sånt där roligt. Jag tror inte ens att de har stängt av värmen. För då hade de inte överlevt så här länge. Det hela är tamejfan skandal. Vi har ringt 2 gånger denna veckan och Bettan 3.

Bild bevis.


B och C:s trapp




i källarn


i vår trapp.


Källardörren.

Och då har ändå kanske hälften försvunnit.

BLÄÄÄÄÄÄ!

Igår var dagen katastrof. Käkade bara mackor och omelett på kvällen. Så jag skriven inte ens ut min dag.

Dagens vikt 103,9

Kommentarer
Postat av: camilla

Näää fyyy vad äckligt!!!!

RING igen och ligg på HELA tiden!!! Ring direkt efter att ni ringt ;) Och håll på så tills det kommer någon.

Kram och lycka till

2008-11-21 @ 09:16:40
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0