Fredag.

Ååh vad det är svårt att välja tapeter. Hannah och Sofie har kommit överens om en de ska ha i sitt rum. Skönt. Jag trodde faktiskt inte att det skulle gå så smärtfritt som det gjore. Åh vad det känns bra när de kommer överens.
Men resten är skitsvårt.

Igår jobbade Johan nästan hela dagen också. Han är inte mycke hemma nu min lille Johan. Men jag tror han mår bra av att komma iväg och känna sig lite nyttig igen.
Idag ska vi åka och storhandla. Det ska bli så skönt att ha mat hemma igen. Allt blir så mycke lättare då.

Igår hade jag sprängande huvudvärk nästan hela dagen. Och magkatarr på det och då dra jag mig för att ta någron tablett. Magen blir inte direkt bättre av det. Men på kvällen var magen bättre så då kunde jag ta en och huvudvärken släppte lagom till jag skulle lägga mig. Somnade i soffan vid tio och la oss elva. Det är snudd på rekord. Johan somnade han med och det tillhör inte vanligheterna.

Maten igår.

Frukost: En pytteliten bit pizza
Mellis:-
Lunch: Omelett på 3 ägg, bacon och lök och ½ tomat.
Mellis:-
Middag: Bacon, äggröra, resten av tomaten och mozzarella ost.
Kvällsmat: Kycklingsoppa.

Dagens vikt. 105,2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0