Lördag.

Ja så var det lördag igen då.
Igår gjorde vi inte så mycket på dagen. Vi har fått ett lägenhetserbjudande som gör att jag känner mig helt knasig. Är så jäkla nervös. För dom som inte vet så bor vi nu i en 2:a på 57 kvm och är 2 vuxna och 2 barn. Och det är TRÅNGT! Vi har sökt lägenhet, aktivt i 6 år. Kollat nya varje söndag och sökt allt som finns. Vi vill bo kvar i detta området eftersom både jag och Johan är uppvuxna här. Och nu har vi alltså äntligen fått ett erbjudande på en 3:a på 76 kvm. Vi har tackat ja och det är typ det enda jag tänker på nu. Hon som har hand om det hela ska ringa nästa vecka och säger bara att vi ligger bra till. Gahh! Va nervöst.

Maten dårå.



Frukost: 2 morgonrunda, keso, kalkon, 2 ägg och the
Mellis:-
Lunch. ½ pkt bacon, äggröra, gurka.
Mellis:-
Middag: Thatgryta (inte Haj som mamma tyckte jag sa, hihi.) Med fullkornsris och broccoli.
Kvällsmat: 1 ugnspizza och chokladpudding med 4 små perikohalvor.

Dagens vikt 105.5


Fredags mys!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Å god så gott, nu blev ja hungrig!



Tack för gissningen ;) och ha en fin lördag ;)

2008-10-04 @ 10:54:35
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0