Weeee!

20 kg har jag gått ner nu! Fan va jag är bra.
Även fast minuset inte blev så stort denna veckan så är jag så jäkla nöjd.
Igår var vi hos min bästaste vän Miriam. Barnen spelade Wii och Johan höll på med datorerna.
Jätte trevligt. Vi har tappat kontakten lite eftersom hon är mer den som är ute och festar och är uppe till sent på natten *s*
och hon har alltid så mycke att göra och sover hela dagarna (lite motsägelsefullt, jag vet. Men det är sån hon är)
Så därför är det extra kul att ha tagit upp kontakten igen tycker jag.
I af så blev det lite sisådär med maten då.
Men så här såg det ut iaf.

Frukost: 2 Gi rutan med kaviar och 2 ägg.
Mellis:-
Lunch: äggröra med picnikbog.
Mellis:-
Middag: Burger King, Crispy chicken och lökringar och en milkshake.

Dagens vikt

104,9

-0,7

Start vikt: 112,6
Vecka 8 - 7,7 kg

Total viktminskning :  20,1 kg 


Kommentarer
Postat av: Maria

Men WOW asså. Du är så jädrans duktig. GRATTIS till fina minuset !!!! Annat är det med mig som bara frossar i go'mat ;-) Kram kram

2008-10-06 @ 08:44:36
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: mamma

duktig tjej är det mamma du har som bild idag?

2008-10-06 @ 08:57:28
Postat av: camilla

Bravo tjejen :) Grattis! Detta kommer du att klara av galant :)



Kram

2008-10-06 @ 09:17:01
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0