Jaa!

Äntligen har det vänt. Eller äntligen och äntligen. Det var ett par dar for fucks sake. Men jag blev lite orolig där ett tag. Vill ju gå ner i vikt jöh. Stå still kan jag ta. För det gör man ju. Ibland i flera veckor. Men inte att gå UPP i vikt.

Okej, I have a confession to make, förut var jag nästan rädd för att röra på mig. Jag fick nästan ångest om jag skulle hämta barnen och var tvungen att ha spårvagnskort eller pengar ifall, ifall och det slutade alltid med att jag tog vagnen tillslut. Men nu går jag som ingenting. Jag går och hämtar barnen nästan varje dag och jag passar på att ta i litegran. Jag blir inte svettig på den biten, det vill jag inte, har ju vanliga kläder osv. Men jag blir anfådd. Vad vill jag då säga med det här. Ja, inte vet jag. Men det känns skönt att jag inte är rädd för att röra på fläsket iaf.


(Quinoa.)

Maten igår.

Frukost: Nutrilett
Mellis:-
Lunch: pasta med quornförssås (rester)
Mellis:-
Middag: Quornfile med quinoa, kokt blomkål och champinjonsås.

Dagens vikt 107.3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0