Mina osiffriga mål.

Jag har ett par mål som jag vill uppnå som inte har medd vikt i siffror att göra.
Endel är det lååångt kvar till men vill endå skriva upp dem.

***
Inte behöva handla på tjockisavdelningen. ( Har redan klarat på Klädkällaren )
***
Inte vara en propp i badkaret. Ni vet när man sitter och släpper ut vattnet. Som det är nu så samlas det ju en stor pool bakom ryggen.
***
När jag är ute och tar en cig så sitter jag på en liten bänk. Är den blöt så tar jag med mig en liten kossa, ja på en bordstablett alltså. Måttar jag lite fel med brearslet då så blir jag blöt. Det är ett mål. Att inte behöva måtta så förbannat för att inte bli blöt.

***
Står rak i ryggen och titta ner. Och sen mina fötter!

***

Ja de var väl de jag kom på jusst nu. Men det är en lite lista att beta av.
Sen har jag ju siffriga mål också. Det jag strävar efter nu är ju 2-siffrigt till jul.

Maten igår då.

Frukost: 2 Morgonrunda, keso, skinka, lite purjolöl, 2 ägg och en kopp the.
Mellis:-
Lunch: 2 ägg ½avokado, keso, gurka och skinka.
Mellis:-
Middag: 5 friterade räkor, ris biff med bambuskott.
Kvällsmat: vindruvor.

Sofie var hos en kompis igår så Hannah fick välja mat.

Dagens vikt. 105.7kg


Kommentarer
Postat av: Lerica

Vet du vad! Nu är vi på exakt samma vikt! Satsar också på tvåsiffrigt till jul! Håller tummarna för dig...:)

2008-09-30 @ 06:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0