Söndag 23/8 -09

Igår när Johan var väg så hade vi så tråkigt så jag bestämde att vi skulle gå till slottsskogen. Vi bor ju så sjukt nära så det är inte klokt att vi inte är där oftare. Iaf så hade vi det jättemysigt barnen och jag.


Hmm. Undrar om jag når dit upp?


Lätt!


Jag vill också prova!


Pingvinerna.


Fina svanar.


Sofie ropade. Oj! En säl på torra land! Ta kort mamma!!!


Älgar.


Bambiesar!


Kronhjort.


Häst som kom när vi ropade på den. *smack.smack*


Svanar. 

 
Troll-Stina och troll-Hannah.

 
 Vitplister. 

Lisa tjejerna!

 
Fina Jenny.

 
Fina Grazyna.

 
Fina Jennie! 

 
 Fina Madde, och jag. Ja, ja, Fina jag! 

Skoltjejerna!

 
Sofie, upprop, första klass.



Hannah, upprop. Tredje klass.

Dagens vikt. 99,5



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka underbara bilder du tagit, djuren o töserna är ju jättefina, o du med, fast du kan se bättre ut haha bra med vikten också stå på dej min tös du är BÄST

2009-08-23 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0