Lördag. 21/1 -09

    Sate vad trött jag var igår. Jag somnade sittandes i soffan när vi tittade på Dexter! Har fastnat i den serien. Och tycker den är helt grym. Vissa småsaker kan man störa sig lite på. Små detaljer som man tycker att manusförfattaren skulle ha tänkt på och lagt upp annorlunda Men i det stora hela är den helt grym. Och jag somnade alltså.

Tror att det släppt mycket spänninga och sånt nu den sista veckan. Mycket har hänt i mitt liv. Mitt inre liv. Mina tankar och känslor har helt vänts upp och ner. Det är nog det som gör mig så trött.

Mamma var på sin koll igår. Är alltid så jäkla nervös att skiten ska ha kommit tillbaka. Men allt så jättebra ut! Lycka!

Igår fick brev från Alfakassan. Det är helt otroligt. Hela 1200 kr i veckan får Johan och då är det alltså innan skatt och avgifter så det slutar på 885 kr i veckan vilket alltså blir 3540i månaden. Yippi! Fan. Så det blir till att fortsätta gå till soc. Hade hoppats på att slippa det.

Idag ska vi passa Idun. Anja ska ha födelsedags fest. Ska bli kul. Det var ett tag sen nu och tjejerna tycker det är så roligt när deras kusin kommer och sover över.

Dagens vikt 100,7

Kommentarer
Postat av: anja

hihi! nu är det nära! 100,7 kg!!! heja fina stina!!!

2009-02-21 @ 10:06:57
URL: http://anya.lustgas.nu/Idun/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0