Onsdag. 4/2 -09

Igår var jag och målade. Det kändes jättejobbigt att gå dit men jag hade bestämt mig. När jag väl kom dit så kände jag mig lite tafatt sådär. Visste inte riktigt vad jag skulle göra men det släppte efter en liten stund. Det var en grupp i olika åldrar. Alla var jätteduktiga och hade målat jättelänge. Några var verkligen konstnärer och sålde tavlor och sånt. Men det var jättekul. Jag stod i ett hörn så ingen kunde se vad jag gjorde :) Kände mig som sagt rätt så osäker. Men sen så hade vi genomgång. En stod där framme och så tog de en tavla i taget och så pratade man lite om den. Alla kom med synpunkter och sånt. Bara possetivt dock. Sen var det min tur. Först tänkte jag inte vara med för det var frivilligt men så tänkte jag "äh va fan" och så var jag det. Och alla tyckte den var såå bra! "Åh vem har gjort den" sa de. Så jag räckte stolt upp handen : ) De trodde mig knappt när jag sa att jag aldrig målat förut. Jag blev jätteglad!  Och så fick jag lite tips om hur man kan göra rent tekniskt. Tex börja med bakgrunden först.
Ja det var riktigt roligt iaf. Och alla var jättetrevliga. De flesta har gått där i flera år så alla kände ju varandra väldigt väl. Men det var inga problem att komma in i gruppen även om man inte hänger med i alla samtal när man är ny. Men det känns iaf rikgigt bra.

Dagens vikt 103,0


Kommentarer
Postat av: från moster Ylva

Gud va kul Stina du har så mycke talanger va kul att du gick dit det blir väl fler ggr. hoppas jag ?



Tusen kramar Ylva

2009-02-04 @ 10:12:05
Postat av: camilla

Kul!

Kram

2009-02-04 @ 13:39:25
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0