Tisdag. 17/2 -09

Igår var det skola för Hannah igen. Jag och Sofie spelade spel hela förmiddagen. Och hon vann nästan hela tiden. Hon är så jäkla bra på memory. Kommer ihåg vart alla kort ligger.  
Och tur har hon också. Men det var jättemysigt. Trots att jag förlorade hela tiden :)

Sen passade vi Love. J och G ska kanske köpa hund så de var på nån kennel och kollade. Sen när de kom så fikade vi så det blev sent för barnen igår. De kom in isäng förens vid tio. Men då somnade de å andra sidan väldigt fort.

Idag ska jag måla :) Vet inte riktigt vad jag ska måla bara. Men det ger väl sig.

Nu har det blivit mycket mjöl den sista tiden igen. J och G hade värsta frallorna med sig så det blev kvällsmat. Inte bra alls.

Dagens vikt 101,3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0