Tisdag. 3/2 -09

   Fy va det var svårt att vakna idag. Jag fick inte upp ögonen. Satt vid datorn och kämpade mot ögonlocken :) Tog en Harpa för att vakna och kunde inte tänka. Jobbigt att vara så trött. Men tillslut så vaknade jag iaf :)

Idag ska jag gå och måla. Har anmält mig till en frivilligcentral. Målet är nu att jag ska aktivera mig lite. Och det känns ju jättebra. Fast jag måste säga att jag är lite nervös. Helst sjukt igentligen. Alltså jag vet ju att det kommer gå jättebra och allt sånt. Men det är endå lite pirrigt.

Såg att de hade Chi Gong också. Ska kolla upp det tänkte jag.
Det känns bra att jag är på gång.

Bilen gick som väntat inte igenom besiktningen. Men det var bara några småfel som är rätt lätta att fixa till. Fast även de kostar pengar. Bla så var det defus ljusbild eller nåt sånt. Så vi måste köpa nya strålkastare. Men som sagt det kunde vart betydligt värre.

Nu får det vara slut på mackorna. Jag har härmed brödförbud! Det här går inte längre. Jag går ju bara upp, upp, upp! Inte bra alls. Hittills så har jag ju iaf stått stilla eller pendlat några hekto hit och dit men nu är det illa.
Blä!

Dagens vikt 103,4!!

JA som ni ser. Det här går ju inget bra alls..

Kommentarer
Postat av: camilla

Fy vad trist! Men du kom igen nu :) sätt stop för brödet och ät lite knäckebröd i stället. Du klarar detta kom igen nu vännen!!

Kram

2009-02-04 @ 01:27:26
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0